Azam 2010. Eh eh, 2011.

Azam baru aku aku tak nak bagitahu sape-sape pun sebab ni azam aku. Biar aku sendiri je tahu. Tak perlu rasenye aku pegi tulis kat status fesbuk,bagitahu semua umat manusia apa azam baru aku. Kalau lisa surihani skype aku merayu-rayu nak tahu ape azam aku, baru aku bagitahu. Ngaaaa.

Aku jugak akan menyampah dan naik geli-gelemen bile ade orang yang tulis status fesbuk macam ni, "Usah kau hiraukan hati yang luka dan lara ini, biarkan aku pergi membawa diri. Biarkan!". Bile orang tanye ape masalah die, die balas, "Tidak perlu kau tanye, di hati ini hanya tuhan yang tahu." Hek eleeee. Tulis status macam kurang kasih sayang, bile orang nak bagi kasih sayang, die buat tahi pulak. Tahi.

Paling syok bile aku tanye orang, "weh, ape azam baru kau? Ouh aku tahu, azam baru kau nak tunaikan azam lame kau yang dah bertahun tak tertunai tu kan?", pastu gelak macam haram. Hahaha. Suke aku mempermainkan azam orang. Bile orang tanye aku ape azam aku, aku chow.


Oleh sebab itu, secara rasminye aku nak bagitahu bahawa azam aku pada tahun 2011 ni adalah untuk MEMPUNYAI AZAM.

Sekian.

No comments:

Post a Comment