Diari perasan.

Dulu aku pelik sangat tengok budak kelas aku lari pusing-pusing satu kelas laki pompuan sebab budak laki tu ambik diari budak pompuan tu. Aku tengok dah hampir hilang keayuan cara budak pompuan tu kejar. Macam nak rogol orang versi wanita pun ade. Seram weh. Ape je yang ade dalam diari tu sampai berahsia sangat? Chill sudah. Yang si pompuan tu pun suka sangat tayang-tayang diari dia kengkonon cantik. Bila dah tersebar intipati diari dia satu sekolah baru padan muka. Dasar miang tulis pasal suami idaman. Padahal umur baru 15 tahun. Geli aku.

Tapi kalau aku pun, aku nak tulis ape je dalam diari aku eh?

Okay, sekarang imagine aku bakal mati lagi beberapa ketika sebab banyak makan tempoyak cicah dengan biskut Marie. Bayangkan je bukan betul-betul pun. Pastu mak aku pun bagi la diari aku dekat kawan aku yang paling aku sayang. Kawan pompuan bukan kawan laki. Mak aku masih waras lagi la.

Di atas bukit, di bawah pokok getah dengan angin sepoi-sepoi bahasa jawa. Wah, kencang angin time tu. Kawan aku tu pun bace la diari aku dengan duka lara sambil teresak-esak macam dalam cerita LBS.

30hb : Hari ni saya berasa sungguh hensem. Tido sedap jugak ni.

1hb : Bosan main facebook, tido lah!

2hb : Perot dah kenyang. Jom kita............ *krooh krooh. (tertido sambil menulis diari. haram betul.)

Diari aku bosan kan? Okay bye!

No comments:

Post a Comment